Ghams Merhaba arkadaşlar öncelikle gebe annelere sağlıklı doğum diliyorum. gebelikte kronik hastalığı olduğu için prednol kullananlar var mı aramızda
Buket1906 Ghams ben hamile kalmak için doktor 4 mg prednol vermişti 2 ay mı ne sonra bitince bıraktım kolaylaştırıyormuş. kortizon muş sonradan öğrendim ama arkadaşım kullanıyordu hamileliğin de kullanabilir kaç haftalık hamilesin
Ghams Buket1906 ben 15.haftadayım ama doğuma kadar kullanmam gerekiyor 8 mg alıyorum ataklarım oluyor yoksa
Htc-28 Ben şuanda kullanıyorum 16 haftalık hamileyim ama 20. Haftaya kadar kullanacağım bende endişeleniyorum ama inşaallah birşey olmaz sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza
Ghams Htc-28 inşallah 🙏 bende doğuma kadar almak zorundayım 😔doktorlar bebeğe birşey olmaz dedi ama yine korkuyor insan
Ghams Çok teşekkür ederim kızlar ben yine de endişeliyim ama inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize🙏