Ben de Ncrde Nazan Özdemir’e gidiyorum. Memnunum. Ben de zamanında çok arastırmıştım, en son burdan ve baska sitelerdeki yorumlardan yola çıkarak Nazan hanımı tercih ettim. Ben hep normal doğum yanlısı doktor aradım ve umarım normal olur doğumum. Bu arada Nazan hanım çok sıcakkanlı ve her soruya güzel yanıt veriyor. Numarasını da veriyor. Herhangi bir durumda evden ulasabılıyosun. Allah hepimize saglıkla almayı nasip etsin bebişlerimizi kucagımıza inşallah.