Mom726272 Az önce eşim a101 e gitti sor demiştim önceden ayırtabiliyor muyuz diye çünkü arası iyi çalışanlarla. Ayırtma olmuyor şikayet ediliyor zaten 1 tane gelecek demişler ama sonra başka çalışan önceden bir tane kaldığını söylemiş. Daha şimdi paketini açtım burdaki yorumlara bakayım derken sizin başlığınızı gördüm. Çok kaliteli bir şey beklemeyin ama fiyatına göre gayet iyi iş görür. Ama siz bebeğinizi kayınvalinenizdeyken devamlı üzerinde yatırmak istiyorsunuz onun için uygun olur mu bilemiyorum. Bence park yatağı götürebiliyorsanız götürün yeni doğmuş bebek yazık olmasın.