Rabiahilall Haftamdayım hanımlar, henüz içime sinen bir doktor bulamadım. Tecrübelerinden faydalanmak isterim 🌸
elifenes20 Ben başından beri Yüzyıl hastanesi Sibel Mutlu hanıma gidiyorum canım memnunumda bizde 14+3 haftalık olduk.