Çok geçmiş olsun canım bende 33hafta 3gunluk hamileyim gün gece sancıyla geldim hastaneye nst de düzenli sancılarım ve 1cm açıklığım cıktı ciger geliştirici vurdular serumla durdular sancıyı sakın stres yapma biz çok güçlüyüz ilacla serumla durduruyolar vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah dualarım seninle 🙏🏻