11 haftalık olmak üzereyiz bulantılarım çok fazla prilam içiyorum oda halsizlik yapıyor sürekli yatmak istiyorum bir kızım daha var çok fazla sinirliyim herkese herşeye kızıyorum eşim bile gözüme bi tuhaf görünüyor sürekli ağlıyorum napıcam bilmiyorum benim gibi olan varmı 😞