Günaydın hanımlar bebişimin kafa büyüklüğü 2 hafta öndeymiş doktor bi Bilgi vs bişey demedi ben üzüldüm ağladım diye sadece üzülme 1 ay sonra gel kıyaslayalım falan dedi. Pazartesi başka doktora da gidicem ama kafaya çok taktım başına böyle bişey gelipte doktorunuz içinizi rahatlattı mı? Korkulcak bişey mi yoksa değil mi diye? 😔