Gunaydin kızlar benim bir kaybım var çok kolay hamile kalmıştım xok şükür 1 yıl aradan sonra tekrar hamileyim baya skntilar çektim zor hamile kaldım keseyi de gördük yeri iyi dedi doktor ama bende belirtiler yok korkuyorum acaba bebek gelismiyormuki ilk hamileligimde surekli kusar ve çok halsizdim suan düşünmekten uyuyamıyorum