Gizemmm12 ilk ay değil hala acısı bitmiyor ama korkunun bir faydası yok gerçekten eşimle önce bir tatile cıktık ilk ay unuttuk sonra kafamızı rahatlattık tekrar denedik ve biliyor musunuz hayatımda çevremde benim dışımda kimseye olmadı sanıyordum meğer o kadar çok kişinin basına gelmiş ki anlatamam ablam dediğim kuzenim bile meğer yaşamış 🥺
biraz kafanız rahatlayınca ve yasınız da gençse zaten Allah hayırlısını nasip etsin sizin sağlığınız daha önemli su anda unutursunu diyemem unutulmuyor ama yepyeni bir heyecan sizi tekmeliyor mutlu ediyor sadece olumlu düşünün en büyük ilaç o ve tabi ki eşinizin desteği 😊