Gizemmm12 sırf bu sebepten dolayı normal Doğumdan kaçınmayın bence, öyle olsa bile inanın eşinizin zevkinden çok çocuğunuzun normal doğumla doğması daha iyi. Eğer bi problem bi engel yoksa ya da bi korkunuz yoksa bence normal doğum daha iyi, nacizane fikrim bu yönde. Hem bahsedilen genişleme kişiden kişiye değişir. Belki sizde olur belki olmaz 🤷🏼♀️