Mineozturk3414 Doz aşımı vuruldum dün. Bu gece kolumun ağrısından sabaha kadar yatamadım. Hala çok ağrıyor. Sağlık ocağındaki hemşire ilki kadar ağrı yapmaz dedi ama ne yazık ki çok ağrıyor. Geçmesi için ne yapabilirim
Miyase46 Mineozturk3414 üstünde buz gezdirebilirsin canım bende dün vuruldum ağrı var ama birinci gibi değil ☺️🙂
metehaninannesiii Mineozturk3414 buz alın bir tane bi bezin üstüne sarın ağrıyan kolunuzun üstüne yuvarlak daire şeklinde masaj yapın iyi gelir