Annecilek Bebiş hızlı gelısıyor bu haftalarda , basıda bıraz buyukmus senı parcalar dedı doktor ve 2 hazıran sezeryan gunu verdı , 39 da kavusucaz ama amelıyattan cok korkuyorummm
suscarparimm Annecilek Hiç korkma allahın izniyle kucağına alacaksın kokusunu düşün 🥰 darısı bana olsun bi an önce gelsin inşallah
Annecilek Sedf suscarparimm aminnn Annecilek aminnn inşallah saglıkla alın kucagınıza allah razı olsun
Mdnyldz Annecilek ayni gün sabah 8de benimde sezeryan ameliyatım var🤗 benimde bebegim iri ve çatım müsait ama kemiğimde basıklık olduğu için doktorum bebeğin başı cikar ama omzu takilabilir riske gerek yok dedi bende doktoruma güvendiğim için kabul ettim. 🤗 saglicakla kavuşalım yavrularımıza insallah son 3😇👼🏼🙈 ve heycan dorukta.
zeynep5627 @Annecilek bence başka bir doktora daha görün ultrasondan ultrasona bile değişiyor bebek ölçümleri normal doğum şansın vardır belki
Annecilek zeynep5627 3 farklı doktora gıttım su an 38 +2 deyız 3600 kg normal dogum ıcın 41 e kadar beklıcez dıyor cunku ne sancı var ne agrı o zamana kadar da beklersek ıyıce gelısır 4 u coktan gecer ve olmaz normal dogum dedıler
esraizmirli Annecilek bişey diyimmi benim bebeğim 4100 grdı ultrason öyle ölçüyodu yani benim doktoruum da sezeryan yaptı ama sezeryan sebebi su fazlalalığı ve de bebeğim kafasını kanala yerleştiremedi 40 haftaya kadar bekledik açılmamda olmadı sancımda yoktu bir doğdu 3700 ultrason yanılıyor yani ama tabiki siz daha iyisini bilirsiniz ☺️Son haftalarda da kilo alımı çok az oluyor
momsdc Bende durum hemen hemen öyle ama bana normali önerdi doktorum ben spinal istedim pazartesi ameliyatım var yani bende tedirginim iğneden bile korkardkm ama mecbur 🙇🏻♀️
Annecilek momsdc bana da once normalı onerdı catı muayenesınde 4 veya 4 e yakın olursa rısklı dedı mecbur amelıyata kaldık
momsdc Annecilek olsun spinalde güzel bir doğum şekli bence hızlıca toparlanırsak hiç bir sorun kalmaz Allah ın izniyle içimizi ferah tutalım 🥰
Annecilek esraizmirli ıste son haftalardayz yarım kılo alıyo her hafta ılla kanala da yerlesmemıs sancı falanda yok o yuzden doktor 39 da alalım dedı