Sanirimanneoluyorum
Herkese merhabalar
Allah herkese bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
31. Haftadayken ilk alttan muayenemi oldum. 1.5 cm açılmam vardı
Riskli bir hamilelik geçiriyorum 20. Haftadan beri çocuk ha geldi ha gelecek diyerek çok şükür bugünlere gelebildim.
doktorum bundan sonra hep alttan bakacak mıdır bilgisi olan tecrübeli kimseler varsa yazabilir mi?