Yoncaglseven Sabahlari ne zaman kalksam esimi ise geçirmeye karnim patlayacak gibi oluyor bomba gibi kasiklarima ağrı vuruyor sizde de bu durum var mı?
Gizemburak35 Yoncaglseven benimde ayni oluyor daha sonra geciyor bazen diyorum farkinda olmadan uzerinemi yattim acaba bebegimin ondan mi oluyor diye kendimi suclu hissediyorum🥺
Mrs-Turkk Kaç hftalıksınız? Ben 13+1 im arada bende de oluyor ve yüz üstü yattığım için mi acaba diye düşüyorum😔
nergiz__ Ayağa kalktığınızda bebek aşağı baskı yapıyo o anda heralde bana da öyle oluyor vajinama doğru bi acı oluyor ha bir de idrar torbası doluyken oluyor