Hormonal olarak güçlü bir ilaç olduğu için Regl düzenini bozabiliyor çoğu zaman. Ben her yaz kullanıyorum çünkü 😁 28 günde bir regl oluyorsam bir sonrakinde 25 yada 35 olabiliyor. Birde ilacı bırakıp regl olduğunuzda normalden fazla regl olduysanız bir sonraki ay sıklıkla gecikiyor yada çok az oluyor.
Regliniz bayağı geçmiş ama, bir hcg baktırın yine de. Ben 10 gün geçti negatif sonuç gördüm diye kadın doğuma gittiğimde kimyasal yada dış gebelik mi yaşıyorum diye bakmıştı.
amma yazmışım hee😅