Tugba-alcay18 Kızlar sizce ayla ismi nasıl . Eşim asker . Ayla filmini izledikten sonra çok etkilenmiştim orda baba dediği kişi de askerdi hep ayla ismi istedim . Şimdi kararsız kaldım yanına bı isim daha arıyorum bulamıyorum
Aymura- Benim kızımın ismi de ayla benim eşimde askeri personel bizde filmi izledikten sonra doğum yaptım ve beğenerek koydum şimdi ki kızım da arya olacak inşallah 🙏
Busra3509 freuze komsumuz var, 2 kardeşler Ayla ve leyla konusmuslar. O kadar yakısıyor ki ki isim 😊 bende cok seviyorum ikisi bir arada.
Busra3509 Tugba-alcay18 bu kadar tesadüf olur Esim jandarma benimde Kızıma ayla ismini film den sonra koymak istedi ve suan 1 hafta kaldı allah izin verirse aylamızı bekliyoruz😊💕🌸 bende severek tercih ettim 🧚
Lithops Tugba-alcay18 bence çok tatlı bir isim 😍 hem eski bir isim hem de çok fazla yok çevremde severim böyle isimleri ben.
Meleekdincc Tugba-alcay18 Çok güzel bir isim bence sade ve hoş bizimde isim tercihlerimizin arasında Ayla vardı 🌺