Günaydın güzel anneler tam 40 haftanın içindeyim ve dün çatı muayenesi oldum doktorum açılmamın olmadığını söyledi. Bu sabah lavaboya gittiğimde (affedersiniz çok özür dileyerek söylüyorum) yumurta akı kıvamında bir akıntım gelmişti peçete ile temizlediğimde hafif pembemsiydi yoğun bir akıntıydı ilk defa karşılaştım bu durumla ve korktum açıkçası okuduğum kadarıyla nişan daha sümüksü oluyor. Suyum mu geliyor dedim ama tutabiliyorum da sürekli gelen birşey değil. Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.