Sedarif Yarım saattir Vajinada çok baskı var sanki bi şey düşücek gibi yatamıyorum yatınca daha çok acıyor karnım semsert oldu bebek toplandı bi yere normal mi??
Escyln Sedarif oluyor ya bu haftalarda büyüdüğüiçin 2 gündür cok ağrı çekiyoeum dr a gittim bişi çıkmadı yat sürekli dedi
3prensesannesiii Sedarif Normal canım nerdeyse ben 19 . haftadan beri o hissi yaşıyorum şuan 35+3 hala devam ediyor
Sedarif Escyln bebeğin toplanmasından yatamıyorum ki karnım çok sert bide yatınca vajinaya sancı vuruyor 🥺
Escyln Sedarif ben de 34+2 . 2 gündür adet olcakmışm gibi hem kasıklarımlarmda hem karnımda ağrı var cok fenayım doktor büyüdüğü icin baskı yapıyodur bişi cıkmadı suan dedi
Sedarif Escyln bilmiyorum valla benim kasık ağrısı da değil vajinada baskı var her aan sanki bir şey düşücek gibi ve bebek hala bi yerde toplu duruyor
Oreganoo Bende de vajina da bir sıkışıklık kramp hissiyatı vardı, başı doğum pozisyonunda, kanala yerleşmiş artık, bazen basınç hissetmen normal dedi dr.