İyi geceler kızlar bugün mis kokulu kızımı kucağıma aldım çok şükür 28 mayıs doğum günümüzdü sabah 11de yatışım yapıldı saat 1 de bebeğim alınacaktı ozamana kadar damar yolu açıldı giyindim. Saat 1 de beni aldılar. Belden iğne hiçbir şekilde ağrımıyor ameliyathanedeki kişiler çok neşelilerdi sadece ben sakinleşemedim🤭 gülüp eğlenerek başladılar uyuşmam başladı başlıyoruz dediler sadece çekiştirmeleri hissettim. Benimle hemşireler sürekli konuştular zaten. 10 dk içinde güzel kızım geldi💜foto çektiler yanağıma koydular mis gibiydi gerçekten. Onu giydirip benim dikişime devam ettiler 10 dk sonra da beni temizleyip ben odama çıkardılar. Hemen emzirmeye çalıştık şükür azda olsa kavradı ama silikon göğüs ucuyla daha iyi tuttu. İlk kalkışım zor oldu uyuşukluk gider gitmez yürüdüm 15 dk falan. Sonra yavaş yavaş ben kalktım yardım alarak odada dolandım lavaboya bile gittim. Ağrılarım var ama eskisi kadar değil yürüyünce hafifliyor. Şimdi bebeğimi emzirdim uyuyup uyanıyor onun sevincinden uyuyamıyorum 🥰 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 💜 sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allahım kolaylık versin inşallah herkese hadi size iyi geceler sormak istediğiniz olursa yardımcı olmak isterim 🥰🌸