Ben 26. Haftadayım yeni atlattım. Bir de ilk haftalarda olmuştu bir kez. İlaç falan vermedi. Günde 4 litre su içtim atmak için. Bir de bana yoğurt suyu iç dedi birkaç kişi. Deneyemedim artık bittiğini öğrendim bugün. Belki sizde işe yarar. Geçmiş olsun.