Kızlar 40hafta.1 günlük hamileyim pesembe günü kontrolüm vardı günün gelmiş diye yatış verdiler doğumu başlatalım diye doğumhanede 1 hafta daha bekletelim açılma yok dediler bir gece bebeğin haraketlerine bakalım diye bırakmadılar gece nst de sancim çıktı serumla ağrıları kestiler acilman yok suni yeme diye cuma öğlen hastaneden ciktm akşam 7 de nişanın geldi ağrıyla bir anda 4 saat falan bekledim acile gittim doğum başlamamış diyip eve gönderdiler ama ağrılarım var düzenli olmasada yakınlarım bir haftayı bulur doğumun diyor sizce yarına kadar sancılarım artarmi 😏