Yaseminsrvt 37+6 günlüğüm kızlar sabahtan beri akıntım hiç kesilmiyor her tuvalete gittiğimde dahada fazlalaşıyor sanki . Leke gibi kahverengi akıntımda oluyor normal mi? Cok hafif sancım var az denilcek kadar . Napmam gerekiyor hastaneye gitsem mi?
Miniikanne Yaseminsrvt kahverengı akıntı hamılelıkte ıyı degıl dıye bılıyorum ılk donemde dusuk demek oluyo son dınemde bılmıyorum ama sen genede gıt doktora
prensimgeliyor @Yaseminsrvt bence git kahverengi akıntı niçin olur bilmiyorum ama riske atma bi gidip öğren
Yaseminsrvt prensimgeliyor Alttan muayene ediyorlar bi kere kanama yaptılar bende korkuyorum son dakikaya kadar gitmek istemedim ama bilemedim de 🤷♀️🥺
prensimgeliyor @Yaseminsrvt böyle durumda sanırım alttan bakılıyordur sen riske atma canım bişey yoktur inşallah için rahatlar