hilalozdemir Kizlarr merabaa idrar yolu enfeksiyonum varmış idrar testi yaptirdigimda ogrendim monurol saşeyi bir kere kullandigimda yeterli geliyormu bilgisi olan varmı 😔😔😔 bebege bir zarar verirmi
Zeyyyn hilalozdemir enfeksiyon çok ilerlediyse pek işe yaramıyor 3 4 gün ağrın geçiyor tekrar başlıyor tek yaptığı ishal bol su içmekten başka çare yok zaten başka ilaç vermiyorlar gebelikte kullanabilecek antibiyotik veriyor
melike5461 hilalozdemir bende kullandım hamileyken 1 kere bebeğe zararı yok olsa zaten vermezler canım merak etme bol bol su iç, ben doğumdan sonrada sonda çıkarıldığında çok kötü olmuştum idrarımı yapamıyodum doktorum yine verdi o ilacı ve geçti
hilalozdemir Zeyyyn yani cok ilerlemedi bence cunku benim bi sikayetim yok sadece sık idrar cikiyorum agri yanma vs hicbiri yok sık idrara cikmamdan suyu fazla iciyorum ondan olabilir
hilalozdemir hilalozdemir ya bide sey sorucam ictikten sonra lavobaya gitmemekmi gerekiyor yani ne kadar gitmiycem 😂