Merhabalar bu aralar kasıklarımda hafif ağrılarım vardı. Ama bu gece 1 saatte bir giren farklı bir sancı hissediyorum arada belime de vuruyor. 33. Haftama girdim nedeni ne olabilir çok merak ediyorum benim gibi olan var mı aranızda? Bebeğimin haraketleri azaldı ama ağrı girmeye devam ediyor. Lütfen fikir verin 🙏🙄