Yasemin_in68 Aynı bende tam 36+1 im. Ve içimden bir ses 40 haftayı bulmayacak diyor. Birde oğlum 2 hafta önden gidiyor. Herkes erken doğurursun diyor. Allah bilir tabiki. Ama çatı muayenesini daha olmadım oğlan da tosuncuk bakalım hiçbir şey belli değil yani. Sağlıkla gelsinlerde bir şekilde gelecekler nasıl olsa🤲🤗