elfshka Merhabalar kızlar, Doğum için çok iyi dediginiz doktor ve hastaneleri yazar mısınız fikir edinmiş olayım ☺️ Ve ücretleri ortalama ne kadar oluyor? Türkiyeye göre daha pahalı gibi söylemler işittim
selen89 2016 yılında oğlumu Kıbrıs yakın doğu hastanesine doktor Cahit cenksoya gitmiştik o yaptırdı doğumumu çok memnun kalmıştım acayip ilgili bir doktordu şuan aynı hastanede mi bilmiyorum ama aynı yerdeyse tavsiye ederim 🤗