Buse_karademir37 Arkadaşlar merhaba 17 haftalık hamileyim ishal oldum ve rengi kahverengi siyahımsı gibi daha önce hiç yaşayan var mı? Ferro sanola kullanmayı 3güb oldu başladım o yapabilir mi sizce normal mi endişe ediyorum
Zeyyyn Buse_karademir37 ferro sanol gaita siyah yapar zaten ama ishal değil daha çok kabız yapar belki sizde ishal yapmıştır Bi kaç gün takip edin ona göre doktorunuzla görüşün
Uckmr Buse_karademir37 Bende demir ilacıına başladım bende de ishal yaptı bıraktım doktordan başka bir ilaç isticem o yüzden. Doktorum siyah olcağanı korkmamamı söylemişti. Demir ilaçları kabız yapıyor diye duymuştum ama bizde tam tersi oldu sanırım. Benim ilacımın adı ferrum bu arada
Buse_karademir37 Uckmr benim kullandığım da gyno ferro sanol, ama ben Demir ilacı haricinde idrar enfeksiyonumdan dolayı antibiyotik de kullanıyırum belki de onları da etkisi olabilir çok teşekkür ederim 😊