merve-shnbs canım benimde o haftalarda cok şiddetli agrım olmuştu komiklerim ağrıyordu doktoruma söylediğimde magnezyumu arttırdı benin erken doğum riskim de vardı onu da belirteyim bi de progestan kullanıyordum onu da arttirdik bir hafta içerisinde azaldı ağrılar yavaş yavaş şimdi tekrar başladı 32+3 deyiz sen yinede doktoruna da danış durumu ne olur ne olmaz