027033 merhaba ben panik atak hastasıyım ve senin gibi sürekli yaşadım acile giderdim kalbimle alakalı birşey olduğunu düşünürdüm iğne yaparlardı bişey yok diyip yollarlardı o zaman benim bu yaşadığım ne diyim ağlardım. Sonra pskiyatriye git dediler orda anladık panik atak mışım. Antidepresan kullanıyordum ama şuan hamile olduğum için kullanamıyorum ama doktoruna paylaş o sana mutlaka birşey önerecektir