Bugun yine acilde geçirdiğim bir gün oldu çarpıntımın şeklini bir türlü izah edemiyorum belki yasayanınız vardır böyle kalp atışlarım havada sallanır gibi böyle tam atmıyor yarım atıyor havada kalmış gibi ben nefes alıp verdikcede değişiyor bir türlü anlatamıyorum ya bide sanki nefes aldıkça basınç oluyor içime hava doluyor acilde anlatamıyorum derdimi