Ayseyyy fatmacos 23+3 teyim çarşamba günü gidicez bakalım ne kadar olmuş 20 haftalıkken gittiğimde 22cm 350 gramdı
Asil_Egem fatmacos canım seninki de iyi maşallah benim 10 gün ilerde bebeğim o yüzden birazcık fazla🥰
Sevcan34 Asil_Egem ne yiyip içiyorsunuz acaba böyle olması çok güzel de bende oğlum çok zayıftı bu inş toplu olsun istiyorum ne yapmam lazım 😊
Asil_Egem Sevcan34 aslında extra birşey yemiyorum benim bebeğim 10 gün önde gidiyor ama kaşar peynir çok fazla tüketiyorum çok sevmesem de onun dışında da ne bulsam yiyorum 🥰🥰🥰
Sevcan34 Asil_Egem ben kaşar peynir hiç sevmiyorum ve yiyemiyorum o çok besliyor biliyorum ama giden almıyor 😭
Asil_Egem Sevcan34 normalde bende hiç sevmiyorum ama tostla felan yada günde 3 dilim yemeye çalışıyorum 🥰