[silindi] ozlmakdmr 24+3 den selamlaar 😊😊 çok iştah açılması dışında sorun yok. Canım sürekli birşeyler yemek istiyor 🤦 sizin nasıl gidiyor?
fatmakolay [silindi] 24+3 den bi selam da benden. 😊Bel ağrım kasık ağrım oluyor ayakta kalınca yürüyünce doktor bebek ağırlaştıkça baskı yapıyor dedi onun dışında şükür diyelim bi sorun yok 😉 5
ozlmakdmr Valla benimde yürüdükçe dalağım şişiyormuş gibi hissediyorum onun dışında çok şükür bi problemimiz yok şeker yüklememiz yapılacak işte ayın 8 de siz yaptırdınız mı şeker yüklemelerini yaptırdınız mı ?