Kızlar cinsiyetimizi öğrendik doktora değişir mi dedim artık değişmez çünkü çok net dedi ve haftan da önde gidiyor değişmez dedi hafta önde gidince 20 haftalık kendi haftamızda 18 değişme olmaz değil mi ya aşırı baskı var üzerimde çevreden ve eşimin ailesinden sıkıntıya girdim vallahi