Busra333 Kızlar merhaba gebelikte şekerliğin yüksek olmasının tehlikeli olduğunu duydum daha sonrasında test yaptırdım ama olması gereken değer 74- 90 benim değerim 62 çıktı siz de öyle olan var mı? Tehlikeli mi
Mavi34 Busra333 evt düşük.olmasida sıkıntı 60 lar iyi değil demişti doktorum bana. Doktorunla yinede görüş yeme duzenini ayarlayacaktir muhtemelen
gulin-35 Busra333 benmde oyle 62 falan cıkıyor uyanınca sadece acken elım ayagım tıtrıyor dusuk olması ıyı cınku malum durmadan atıstırıyoruz normalden fazla yıyoruz yuksek olsa dıyet yapmak zor olurdu bu donemde ınsanın canı hersey cekıyor
Busra333 gulin-35 hadi ya ben uyandığımda hiç öyle seyler olmuyor o yüzden hiç düsük çıkar diye düşünmemiştim cnm