Byby99 Ya gercekten o kadar zorlu olmus madem sezaryana alsalarmıs keske ,40 dikiş dıyosun cok acılmus ,ysnı vok kesmısler,orda bulunan dikiş de kolay degıldır kı sezaryanda zor tabıkı,ilk bır haftası kabus agrın oluyor,sancım olurdu benım bıde ,ama ,dogum bu zor her turlu canım