Merhaba Kızlar iyi geceler… 1 ay önce sezaryen ile doğumumu yaptım Allah’a şükür, kızıma kavuştum şimdi yanımda uyuyo meleğim Rabbim herkese nasip etsin insallah 😍 ben doğum hikayemi çok fazla anlatmak istemiyorum ama Merak ettiğiniz sorularınız varsa sorabilirsiniz Çünkü benim biraz kötü geçti ama korkmayın herkeste aynı olacak diye bişey yok doğum yapacak anneleri korkutmak istemiyorum ama size diyeceğim tek şey lütfen normal oluyosa normal doğum yapın isteğe bağlı hiç bir problem yoksa ameliyata girmeyin kızlar 🙏🏻