Dilankuzey benimkide 2 hafta geride 37 haftadayım. 2 hafta üstüne normal diyor doktorlar.önemli olan sağlıklı olmaları. Her insan farklı her bebekte öyle. Sonuçta kilolu bebek sağlıklı olucak diye birşey yok. Canınızı sıkmayın hemen toparlıyorlar zaten doğduktan sonra kilolarını. Erken doğum konusunda da sürekli takipte oluyorsunuz suyunuz iyiyse, sancınız Yoksa, erken açılmanız yoksa ne biliyim rahim ağzı uzunlugunuz iyiyse bi problem olmaz Allah'ın izniyle