Mm2107 bülent yirci kesinlikle. Bi doktordan neler bekliyosunuz o gerçekten önemli. Yıllarca ne kadın doğumlara gittim, neler gördüm ve hiç çözüm bulamadım. Kendisiyle 2 operasyon geçirdim, çok şükür hiçbi sıkıntım olmadı. 8 aydır gebelik takibindeyim ve her şey güzel gidiyo. Ben hiçbi zaman hocadan çekinmedim, her şeyi rahatlıkla konuşabiliyorum, ulaşmak istediğimde ulaşabiliyorum. verdiği ilaç uygun değil mi alternatif sunar, yasak bi şey mi canım istedi alternatif sunar. Kasılmıyorum, yasaklarla ya da o olmaz bu olmazlarla geçen bi gebeliğim olmadı. Kendisi hoş sohbet, arkadaşımız gibi, odasından gülerek çıkmayan görmedim. bütün bunlar birleşince gebelikte rahat geçiyo en önemlisi bu bence. Hastane ön görüşme sağlıyo müsaitliğinizde gidin tanışın derim.