Merhaba hanımlar size Bi sorum olacaktı yukarı da belirttiğim gibi kan sulandırıcı iğne kullanan var mı benim gibi!? Ya şimdi ben sürekli akşam saat 9 buçuk gibi iğne mi yaparım her zaman ki saatinde, eşim iğnemi vuruyor tabi ama eşimin yarın erkenden işi çıktı birde gece vardiyasında çalışıyor özel güvenlik ordan da kendi projesine geçecek haliyle iğnem yapılmayacak. Sizce sabah iğnemi yapsam Bi sorun olur mu? Aranızda bu durumu yaşayan var mı lütfen bana yardımcı olun 😔 kafam çok karışık şimdi, diyorum vurmamktansa, vurulsam daha iyi birde sizden fikir almak istedim mutlaka benim durumda olan vardır 😒 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤲