Hilal97_ Iyi geceler kizlar 21+6 haftaligim gun içinde ara ara tekme attı kızım göbek deliği aşağısında hissettim bir yarim saattir karnımın altında baya asagida hissetmeye başladım sizce normal mi
Duyguogunc Hilal97_ Bebek bu haftalarda aşağıda zaten canım bende seninle aynı haftadayım benim bebeğimde göbek deliğimin aşağısında her hafta 1 cm yukarıya çıkıyormuş
PrensEs2annesi Benim de öyleydi, bebeğimin hareketlerini hep kasık bölgemde hissederdim. Doktor duruşunun ters olduğunu yani ayaklarının aşağıda, başının yukarda olduğunu söyledi. Doğuma kadar dönüyor merak etme düzeliyor yani. Allah kolay kurtarsın.