minikserce00 miniginannesi9 ilk doğum ise kolay olmuyo ilk doğumlar ama Allah’ın işi bilemeyiz bugüne kadar her hangi bi sorun yasamamissaniz dinlenerek arada durup yürüyüş yaparak gidilebilir ama bu konuda ki en doğru karar takipli olduğun doktordur .
bankaci26 miniginannesi9 tam 34 haftalıkken 19 saatlik yolla memlekete geldim 36 olduk çok şükür aksilik yaşamadım hatta memlekttende başka bir yere gitmek zorunda kaldım 6 saatte öyle gittim rabbim ol dedi mi oluyor canım kendini sıkma
Brcarss miniginannesi9 Hayir.hic bsy hissetmedim.. oylesine gittk dr a kndi doktorumuzda degildi iki dr gorsun diye gitmstk. Muayene etti ve 2cm olmus acilmam sok oldum
miniginannesi9 5432 peki önceden doktorunuz sizin için böyle bi risk olduğunu söylemiş miydi, yani gebeliginiz riskli mi geçmişti yoksa bı anda mi gerçekleşti hersey
5432 miniginannesi9 ilk oğlumda erken doğum bilgim vardı çünkü sürekli hastanede yatıyordum. İkinci oğlumda devlet hastanesine gidiyordum haziranın başında sezaryen dediler Dr değiştirdim 1 oğlumun Dr gittim doçentti ona muayeneye gittiğim an doğuma aldı hemen çünkü kesesi bana tapısıkmış ve açılmama başlamış.