Deletedmom_5 Hiç nstye girmedim 33. Haftadayım bir sonraki kontrolüm 35′te. Sorum şu doktorumun özel muayenehanesi var ben hep ona gidiyorum doğum yaptıracağı hastanede nst çekilsem ücret alırlarmı? Normalde doktor bu hastanedeyken ücret almıyolardı. Ama hastaneden ayrıldı şuan bilemiyorum özel muayenehaneye giden varmı aranizda?
Tazee_anne Deletedmom_5 ben doğum yapacağım hastahnede ntsye bağlandım. Salı günü 2 defa Bugun 4 defa. Hiç ücret ödemedim Bide mesela bugun öğlen 3 den. ,gece 11 re kadar hep takipliydim Sabah yine olucak ama tek kurus vermedim
Nimet-efebspnr38 Deletedmom_5 ülkeme üzülüyorum gerçekten o makine ne yakıyor benzin mi petrol mü benm eve hergun nst cihazı İle ebe geliyor şuan 34. Haftadayım hergün allahın her gunu gelıypr ilaçlarımı veriyor kan yada idrar testi varsa alıyor götürüyor yazık ya ( fransada yasıyorum) çok garip milleti nasıl yeriz nasıl tüketiriz onu düşünüyorlar.. Deletedmom_5
Linam6868 Deletedmom_5 Ben özele gidiyorum canım muayene dişin da ücret alıyorlar benim gittiğim hastane de
Tazee_anne Deletedmom_5 20 TL bile çok bencede çünkü güzel cıkmazsaa nts tekrar tekrar istiyo ve 1 bucuk saati bile bulabiliyor totalde mesela doktor 2 3 defa tekrar istedi diyelim yemek ye gel dedi ,her seferinde paramı ödenicek çok saçma
Deletedmom_5 Tazee_anne belki 1 kere ödenince oda 10 gün icinde kontrol sayiliyodur bilemedimki insallah her seferinde para almaz 😐
Deletedmom_5 Nimet-efebspnr38 benide alsana fransaya nolursun nasıl gittin taktik ver lütfen ya cidden bu ülkede yaşamak onur kırıcı olmaya başladı 🤦🏻♀️
Nimet-efebspnr38 Deletedmom_5 evlendim kuzum 2 sene oluyor keske valla keske gelseniz madur olan herkesi alsam buraya o kadar canım sıkılıyor bıyle seyleri gördükçe
Deletedmom_5 Nimet-efebspnr38 Giden nasıl gidiyor ya oralarda iş güç bulsam birde ev ayarlasam arkama bakmadan kaçarım burdan😭
Nimet-efebspnr38 Deletedmom_5 giden boyle ya evlenerek yada mülteci 😑 yada yasal yollla baya uğraşarak