NebahatBoncuk Merhaba bayanlar. Sariligimiz cok sukur 10 a düşmüştü ama su an 12 ye yukselmis. Kafayi yicem.ne zaman.gecer ne yapsam gecer sık sık emziriyorum.oysaki
Sahramm NebahatBoncuk evet mama ver bebekler mama yerken daha ıstahlı oluyorlar meme ucu bazen sorlayabılıyor …. bu arada saat başı az sarılık olan bır bebek ıcın doktorlar en az yarım saatte bır verın dıyor
Erez NebahatBoncuk 30 cc mamadan birsey olmaz ilk basta emzir sonra mama ver. Sariligi bitene kadar sutun de cogalir mama vermek korkunc birsey degil simdiki bebegimde dogar dogmaz meme mama devam edicem sarilik riskine giremem. Ayrıca beyaz isikta kalsin gün isigi da cok iyi geliyor.