Oykum_06 merhaba canım. Ben ilaç kullanmadım ama gebeliğimde stres kaynaklı benim de tansiyonum çıkardı bazen. Sana bikaç önerim var. Yorulma asla, bol bol su, sakinlik, beslenmene dikkat et tuz hamur işi kızartma şekerli şeyler yeme. Birde ilaçlarını düzenli kullan. Sağlıkla al kucağına inşaAllah