Hanımlar merhaba, 3 gün önce doğum yaptım 38+1 de bebek küçük olduğu için doktor hemen almak istedi ve 2780 gr doğdu. Sütüm hemen geldi ama bebek sarılık oldu. Doktor takibini yapıyor ve eğer yükselirse yatış yapacağını söyledi. Çok üzülüyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu ne öneriyorsunuz süreç ile ilgili