Merhabalar, bende de ikili testim 1/135 çıktı, ben aynı gün perinatolojiye gittim eşimle, bebeğimiz tüp bebek ve 5 yıldır uğraşıyoruz bebek sahibi olmak için. Perinatoloji doktorunda 13+4 de muayene oldum, burun kemiği mevcut ve her organını gördüm çok şükür. Sonra tekrar kendi doktoruma gittim nifty testini tavsiye etti amniyosentez i göze alamadım, şimdi onun test sonucunu bekliyoruz. Allah hepimize sabır versin. Hormonlarım da alt üst gibi oldu. Allah dan dileğim hepimizin bebekleri sağlıklı gelsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 🥰