Kızlar ben 31 haftalık hamileyken bebeğimi kaybettim doktorumdan memnundum fakat böyle bişeyin başıma gelmesi güvenimi kaybetmeme neden oldu 😔 şimdi tekrar hamileyim bana Sarıyer tarafların da önerebileceğiniz memnun kaldığınız hastane ve doktor varsa söyler misiniz Çarşamba ilk kez muane gidicem de ben bakındım bulamadım ☺ Şimdiden teşekkür ederim ☺