Gokcenuroztan Elinaz tam net birşey diyemem ama eğer doğum belirtisi olsaydı 4 haftadır doğurmam gerekirdi😂😂
suscarparimm Elinaz Bebek o haftalarda kanala girmeye başlıyor gayet normal baskı hissetmeniz 35 de hissetmeye başladım kanala girdiği söylendi 38+2 oldum doğuramadım
Elinaz Bahar27 hafif sancı giriyor gibi kemiklerim acıyor sanki belki bebeğin baskısıdır genelde ayağa kalkınca oluyor çünkü
mmk01 Bahar27 bnde 35+4 teyim bugün kontrolüm vardı nst ye bağladılar sorun çıktı hastanede yatışım yapıldı ikş saate bir nst bağlıyorlar siz girdiniz mi
Esra_80 mmk01 aynı durumu yaşıyoruz 😬 bende 35+2 bugün 3 oldum yatıyorum hastanede düzeldi mi peki nst ve çıkaracaklar mı benimki ilk muayene oldum hem benim sancılar çıktı hemde bebeğimin kalp ritmi yüksek çıktı çok şükür düzene. Girdik biz 🤲
Esila_annesiii mmk01 canım bende 34+6 yken 7 gün yattım hastanede ciğer geliştirici vurdular agrılarım yüksektı serum hap çıktım şükür erken doğum riskinden yattım rahimperdem var çift rahimliymişim yumuşamam vardı ama açılmam olmadı Allah yardımcın olsun
Cemrece suscarparimm Ben de bugun ishal olmusum 37+4 um geceden beri iki kez yaptim siz de de boyle bisey oldumu acaba dogum belirtisimi dedim kendi kendime
mmk01 Bahar27 aksatmayın nst ye bağladı kalp atışı çok dardı üstüne suda çok dedi yatış yaptı sancım başladı şuan bile kıvranıyorum
Bahar27 mmk01 şikayetim yok tu çok şükür tabi yinede bayramdan sonra gitmem gerekiyor Du Dr degiştirdim yenisine pazartesi gidicem inşallah
suscarparimm Cemrece 😂😂😂 36. Haftamdan beri mide bulantım ishalim kasık ve bel ağrım var post açmıştım bununla ilgili doğum belirtisi bunlar ama gelen giden yok bizde daha 2 hafta daha beklerim gibi geliyor 😂
Setude Cemrece bende 32nci haftadayım bugün bende ishal olmuşum hamileliğimin başından beri aynı ilaçları kullanıyorum hep kabızdım ve çok özür diliyoeum acayip gaz var benim için daha çok erken inşallah öyle biiey değildir