Ebruuugunes Sabahtandır ayaklarıma göbegime arada sancı giriyor bebegim sertleşiyor acaba doguma azmı kalmış?
ebrarecem Sancı 10dk 5dk ve altında geliyorsa doğum başlamış hastaneye gitmen lazım. Düzenli aralıklarla olması lazım
Ebruuugunes ebrarecem o kadar şiddetli degil hem bide düzenli şekilde gelmiyor bu iki gündür agrılarım var
tatlican28 Ebruuugunes yalancı sancılardır o halde canım bir hafta içinde olur o zaman gerçek sancın yada suyun nişanın gelebilir
ebrarecem Ebruuugunes süreli takip et düzenliyse doğum belirtisi. Senin yalancı sancıların başlamış doğum zamanın yakın nişan su gelirse doktora gidersin.
Ebruuugunes tatlican28 sıklaşmış artık yalancı sancı bilmezsem eger Bi sıkıntı olursa cocuk İcin tehlike olur korkusu var