Rabia112 hayır hiç birşey söylemedi normalde 37 haftalık oldum ama ultrasonda 38+4 çıkıyorum çatı muayenesi bile olmadık belki bu hafta yapar doğum şeklin belli bile değil bebek iri diyip duruyor boyu uzun ama kafasını aşağı dönmüştü bakalım artık çok zorlanıyorum ayaklarımın üstüne basamıyorum şişiyor sürekli dinlen ayakta durma dedi